logo logo cart
Az Ön kosara üres

Gyakran ismételt kérdések:

Mennyi idő alatt szállítanak?

Ha futárral kérte a (gyors) kiszállítást, akkor a rendelés visszaigazolását követően általában 1-2 munkanap alatt érkezik meg a kívánt termék, így ezután tudjuk a csomagot elindítani. A Webáruház az árut annak megérkezése után és a csomagolását követően a futárnak átadja. Erről email értesítést küldünk. Ha a személyes kiszállítást választja, mert esetleg szeretne üzembe helyezést is igényelni, akkor 4 munkanap a kiszállítás.

Milyen átvételi módok közül választhatok?

Jelenleg három átvételi mód közül lehet választani:

Mennyibe kerül a szállítás futár szolgálattal?

A termékeket a DPD szállítja ki, de szükség esetén az eladó harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti vagy saját maga végzi el.

5 kg-os súlyhatárig:
előre utalás esetén: bruttó 990 Ft
utánvét esetén: bruttó 1.990 Ft
Az 5 kg-os súlyt meghaladó küldemények esetén egyedi kiszállítási árat adunk.

300.000 Ft-ot meghaladó utánvétes csomagot nem tudunk küldeni csak előre utalásos fizetéssel.

Speciális termékeknél előfordulhat, hogy a súlyhatárt nem haladja meg a csomag, de a maximális körméretet igen. Ebben az esetben felvesszük a vevővel a kapcsolatot egyeztetést céljából.

Kérjük, hogy a csomag átvételekor ellenõrizze, annak sérülésmentességét! Amennyiben hibát, sérülést, hiányt tapasztalna, akkor a futárral vetessen fel jegyzõkönyvet. Ne vegye át a csomagot és mihamarabb lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. A futár távozása után történt, utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

Milyen fizetési módok küzül választhatok?

A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése átutalással / utánvétellel / készpénzzel lehetséges.

Átutalásos fizetés futárcéges átvétel és személyes átvétel estében is lehetséges, amikor a díjbekérőt elektronikus úton előre megküldjük és a számlánkra történő jóváírás után vehető(k) át termék(ek) vagy indítjuk a futárral a csomagot. Kérjük ne utaljon a számlánkra addig, amíg a díjbekérőt nem küldtük el emailben. Az átutalás megjegyzés vagy közlemény rovatban a díjbekérőn található Rendelés számát feltüntetni szíveskedjen, a könnyebb azonosíthatóság érdekében. Az áru átvételekor amennyiben nem az veszi át a terméket akinek a nevére szól a számla, úgy csak meghatalmazással áll módunkban kiadni a terméke(ke)t, melyet emailben előre vagy papíron az átvételkor kérünk. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell az Meghatalmazó nevét, A meghatalmazott nevét és egy személyi okmányának számát. Ez az eljárás mind a vevő, mind az eladó érdekeit szolgálja, hogy egy előre kifizetett termék a jogos tulajdonosához kerüljön.

Utánvételes fizetés futárcéges kiszállítás esetén 300.000-Ft értékhatárig lehetséges. Az ezen értékhatárt meghaladó csomagküldéses szállítással rendelkező megrendelések esetén átutalásos fizetésre van csak lehetőség.

Készpénzes fizetés személyes kiszállítás esetén lehetséges, amikor a termékeket a Szofthardver Kft. megbízottja szállítja ki. Ennek díja bruttó 2.490 Ft. Személyes átvétel esetén is lehetőség van készpénzes fizetésre, de erre kizárólag Budapest belterületén van lehetőség a helyszín telefonos előre egyeztetése után. 200.000 ezer Forint feletti rendelés esetén a Szofthardver Kft. a rendelés összértékének 30 százalékára előreutalásos előleget kérhet.

Nem értem el Önöket telefonon, mit tegyek?

Időnként előfordulhat, hogy a telefon vonalunk foglalt. Ez esetben, kérjük írjon e-mailt az info@szofthardver.hu címre és amennyiben kéri, visszahívjuk!

Telefonon adhatok-e le rendelést?

Sajnos nem, csak webáruházon keresztül tudjuk fogadni rendelését.

Egy adott időpontban szeretném a kiszállítást, kérhetek-e ilyet?

Sajnos erre nincs lehetőség, a DPD futárszolgálat munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagokat.

Honnan tudom meg, melyik nap szállítja ki a futárszolgálat a csomagot?

A futárszolgálat minden esetben előzetesen e-mailt küld a kiszállítás napjáról és a csomagszámról. Amennyiben egyeztetni szeretne a futárszolgálattal, a 06-1-501-6200 telefonszámon tudja megtenni.

Előre utalással fizetnék, mikor küldik el a számlát?

A rendelés visszaigazolás után, miután beszállítónk is visszaigazolja a megrendelt termék(ek) elérhetőségét.

Bővebb információt szeretnék egy termékről, hová forduljak?

Legelőször kérjük, keresse fel a gyártó weboldalát, ha ott nem talál megfelelő információt, lehetőleg e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot (info@szofthardver.hu), és minden esetben adja meg a termék azonosítóját, így tudunk további információkat adni Önnek telefonon, vagy e-mail-ben.

A megvásárolt termékem meghibásodott, hová vigyem vagy küldjem vissza?

Ajánlott a gyártó saját márkaszervizével felvenni a kapcsolatot és oda eljuttatni a terméket. A szerviz menüpontban találja a gyártók saját szervizeinek elérhetőségét.

FONTOS: A forgalmazó Szofthardver Kft. nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amelyet közvetlenül vagy közvetve bármilyen összetevőnek nem hivatalos szerviz vagy szakember által végzett helytelen telepítése okozott. Továbbá nem vállalja a felelősséget a kompatibilitási problémákból adódó egymással és/vagy a számítógéppel nem kompatibilis alkatrészek beszerelhetőségével, működésével kapcsolatban. Amennyiben úgy érzi, hogy a telepítést nem tudja megfelelően végrehajtani, vagy nem biztos az alkatrész(ek) egymással- és/vagy az Ön számítógépével való kompatibilitását illetőleg, vegye fel a kapcsolatot velünk, vagy egy szakképzett számítógép-szerelővel.


Főoldal